FAQ - Częste zapytania ArtLine Meble

Czy ceny na stronie są cenami netto czy brutto?

Na stronie znajdują się ceny zarówno netto jak i brutto. Cena brutto znajduje się nazwą mebla, jest koloru jasnego fioletu i jest napisana większą czcionką niż cena netto. Cena netto znajduje się poniżej oraz jest odpowiednio oznaczona.

Jak zamówić meble ?

Meble można zamówić bezpośrednio na miejscu w salonie lub przez internet klikając w “DODAJ DO KOSZYKA” a następnie wypełniając odpowiednie pola odnoszące się do zamawiającego.

Ile kosztuje transport mebli?

Transport mebli na terenie Warszawy i w obrębie 50 km kosztuje 120 zł. Przy większych odległościach cena transportu jest ustalana indywidualnie.

Ile kosztuje montaż mebli?

Meble w większości przyjeżdżają do klienta złożone, nierozbieralne. Wyjątek stanowią stoły oraz łóżka, które ze względu na swoje rozmiary są demontowane w celu ułatwienia transportu. Montaż tych elementów jest darmowy.

Jaka jest gwarancja na meble i jak wygląda procedura reklamacji?

Gwarancja na meble wynosi dwa lata i jest liczona od dnia dostarczenia mebla do klienta. Zgłoszenie reklamacji następuje drogą telefoniczną lub drogą mailową (dane kontaktowe do salonu znajdą Państwo na stronie internetowej, wizytówce, umowie).
Aby uznać gwarancję klient musi dysponować rachunkiem lub umową zakupu. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (np. rysy, wyżłobienia, itp). Po zgłoszeniu reklamacji i uznaniu jej salon zobowiązany jest do wymiany danego
mebla.

Jak długo trwa dostawa od momentu złożenia zamówienia?

Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt z pytaniem o dostępność danego mebla, zazwyczaj realizacja zamówienia zajmuje (w przybliżeniu) od 1 tygodnia do maksymalnie najbliższego terminu uzupełnienia stanów magazynowych.

Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

Państwa dane osobowe nie są nigdzie udostępniane a także nie są wykorzystywane w celach marketingowych. Po złożeniu zamówienia są one zabezpieczane zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.